Olvasási idő < 1 perc

Ma hallgattam a Vendéglő a világ végén podcast-et. Szóba került a ki nem maradás élménye. A lényege, hogy sokan csak azért kezdenek el mindenféle közösségi média oldalakra és appokba regisztrálni, nehogy kimaradjanak valamiből. Gyakorlatilag mindegy, hogy mi az, de biztos jó valamire. Azt már sokan nem látják be, hogy igazából haszontalan dolog az, amire energiát pocsékolnak. Sajnos bennem is megvan ez az érzés sokszor. Ennek ellensúlyozására igyekszem megszűrni azokat a híreket, amik kiválthatnak belőlem „mostazonnalidenekem” érzést. A reklámok már nem nagyon érintenek meg. A cikkek sem tudnak már igazán, viszont ha ismerősök, vagy általam hitelesnek tartott emberek ajánlanak valamit, akkor már sokkal nehezebb megállni. Lehet ez termék, vagy szolgáltatás, ami pénzbe kerül, vagy olyan dolog, ami csak az időmet viszi el, mint pl. a sorozatok vagy érdektelen filmek, youtube adások.  Nyugodtabb az élet ha kevesebb inger éri az embert…